Social Media : niet te stoppen

Het gaat hard met social media. Heel hard. Tegelijkertijd neemt de behoefte aan ordening toe. Wie leest nog alle updates van de LinkedIn groepen waarop hij geabonneerd is? Wie kan de stroom aan Twitter berichten nog bijhouden? Wie neemt nog de tijd om een blogpost te lezen die langer is dan 500 woorden? Zelf gebruik ik Netvibes om wat orde in de chaos te scheppen, maar het valt nog steeds niet mee om relevante informatie uit het grote aanbod te filteren.

Klik door op dit bericht om een indruk te krijgen van hoe hard het nu echt gaat met social media. Blijft deze ontwikkeling een exponentiële lijn volgen of krijgen we (over een paar jaar) een kentering?

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>

uberVU - social comments
<strong>Social comments and analytics for this post...</strong>

This post was mentioned on Twitter by Innovatief: Nieuw bericht: : Social Media : niet te stoppen http://www.innovatieforganiseren.nl/ongerubriceerd/social-media-niet-te-stoppen/...
Trends voor 2012 volgens 10 trendwatchers - Innovatief Organiseren
[...] Wel interessant is dat Personeelslog verwacht dat er een tweedeling ontstaat tussen werkgevers die met de tradionele (botte) bijl gaan een een groeiende groep bedrijven die het over een andere boeg gooien. Empowerment en interne flexibiliteit is voor die bedrijven de toverwoorden. Deze bedrijven lopen voorop met Het Nieuwe Werken en het gebruik van sociale media. [...]
Trends voor 2012 volgens 10 trendwatchers &laquo; Business Strategies
[...] Wel interessant is dat Personeelslog verwacht dat er een tweedeling ontstaat tussen werkgevers die met de tradionele (botte) bijl gaan een een groeiende groep bedrijven die het over een andere boeg gooien. Empowerment en interne flexibiliteit zijn voor die bedrijven de toverwoorden. Deze bedrijven lopen voorop met Het Nieuwe Werken en het gebruik van sociale media. [...]